Son 15 günüm kaldı sisteme göre ama yarın doktorum net tarih verecek çatı muaynesi olucam bu arada şişen ayaklardan penguene dönen ben ve artık ağırlaşan göbeğimle son haftalarımıza girdik çok şükür sizlerin kaç haftası kaldi ve doğumunuzu nasıl düşünüyorsunuz ?🥰🌸