Şehir hastanesinde düzenli gittiğimiz doktorumuz mu doğuma giriyor yoksa o gün nöbetçi olan doktor kim denk gelse o mu giriyor doğuma tek merak ettiğim bu? Muayene kontrolü çok da önemli değil bence ama doğumda iyi yumuşak doktora ebeye denk gelmek çok önemli istesek girerler mi acaba😥🙏🏻😁