Doktorumuzdan once kısa süre folikasit ilacı içmeye başladım ama sgk verdıgı ilaç folbiol asm deki doktor 5 mg içmemi söyledi ama 24 nisandan sonra hamile kaldığımı öğrendiğimde 5 haftalık hamile idim 9mayısta doktora gittiğimde özel bir folikasit verdi ama onu almayıp folbiol kullanmaya devam etmemi söyledi yanlız 5 mg bölerek sizler nasıl kullanıyorsunuz
( biraz detaylı yazdım kızlar kusura bakmayın 😂 hakkınızı helal edin)