Damlacaa ben 20. haftada gittim ama hareketlerini hissediyor musun, hissetmiyorsan yapamam dedi, hissettiğimi söyleyince yaptı o şekilde. Solak olduğum için sağ koldan oldum. Sonrada 4 hafta sonra gittim yine 2. Doz için. Bence de 17 erken gibi. Doktorum 19. haftadan sonra olabilirsin demişti.