Bence bekleyin derim aynı olay benim başıma geldi çünkü kese oluşmuş fakat bebek içinde yok dedi doktor bana iki gün sonra gel kürtaj yapalım dedi . Üzüldüm korktumda açıkcası ilk gebeliğimdi başka hastaneye gittim daha sonra doktor bebeğin oluştuğunu hatta kalbinin attığını söylemişti bazı doktorların neden bukadar fevri davranıp hemen kürtaja almak istedikleri konusundada hem fikir olmadığını söyledi en az 10 gün kadar beklemeleri gerekiyormuş geç döllenme vs olabilir diye 🤔 Eğer başka bir hastaneye gitmeseydim belkide kürtaj olucaktım kaybedecektim bebeği . Size tavsiyem biraz daha bekleyin 🙏