Kızlar 30 haftadan beri erken doğum riskim başladı 31 haftalıkkken gittiğimde cocuk yukarı çıkmıştı bi tık 3 haftadan beri yatıyorum şuan 33 haftalık olduk bugun kontrolum vardı ve Nst ye bağlandım kasılma çıktı ve doktor rahimde kısalma ve var dedi müşahade alıcaz dedi bi kaç saat yatış yapıp serum taktılar iğne yaptılar ve dil altı bi ilaç verdiler cuma tekrardan gidicem bebeğim durmucak böyle giderse başına gelen varsa nasıl bir süreç izlediniz şuan doğarsa bi tehlikesi olurmu korkuyorum 😔 bebeğimde sıkıntı çıkmadı herşeyi normal gelirse sezeryanlamı alırlar şuanda 2.142 kilosu