Kızlar öğlenden bu yana belimde kasıklarımda ve sağ bacagimda ağrı var ama ne nişan geldi nede suyum geldi doğum sancısı olabilir mi ilk gebeliğim olduğu için doğum sancısı nasıl olur bilmiyorum ama adet sancısı gibi bilgisi olan yardımcı olabilir mi?iki haftadır sancı var ama bugün şiddeti arttı sanki