Kızlar ya bişey sorucam b3n bı kaç post açmıştım hatırlarsanız ilk bebegım kalp atısı yoktu ald7lar gibisne falan şimdi yine hamıley7m 6 haftalıkta gitmiştim acile kalp atısı duyulmuştu 7 haftada normal domtor randveum vardı ordada duydum sukur ondma snra aylık kontroke gecldi şimdi 2 cı kez gidicem kontrole öarlamba gunu şuan 11 haftalııgım hfataya 12 olucam bıdaha duyarmıyım kalp atısıni 😪 rabbim hepimize saglıklı bısekılde kycagımıza almayı nasşp etsın bu ara 11 haftalıgım ama maşallah sankı 5 aylıgım karnım o şeklde çkmış 🥰