Nursezer37 canım bazen sancı da çıkmaya biliyor nst de benim bir arkadaşım nst de sancı çıkmadı ama muayeneye gittiğin de açılması başlamış 5 cm ile doğuma girmişti benimde ilk gebeliğim hiç tecrübem yok benimde 3. girişim ama bana de hiç çıkmadı sancı bakalım neler olacak 35+4 üm bekliyoruz 😂