Hanımlar merhaba. 20+2 günlük hamileyim. Allah nasip ederse bir oğlumuz olacak inşallah.
Son zamanlarda sağ bacağımda ara ara şiddetli olmak üzere uyuşma ve kasılma oluyor. Böyle şeyler başına gelen var mı normal mi. Şimdiden teşekkür ederim ilgilenenlere.