Kizlar benim boyum kisa esimin boyu uzun. İlk gebeliğimde duzenli ev yogurdu tuketiyordum kızımın boyu ortalamanin ustundeydi, boylu bir kiz, ikinci gebeligim ogluma hamileyim ve boyu iki hafta geriden geliyor bunda da ne yogurt ne sut tukettim, kalsiyumu besinle alamadim yani. Boyu da kisa sanirim. Sizce bu genetik mi yoksa beslenmeyle boyunun anne karninda ilişkisi var mi