Nazcan9244
Aaa resmen beni anlatmışsınız 🙋🏼♀️ benim de ikinci gebeliğim. 11+2 olduk ama içim hep huzursuz. Kalbi atıyor mu diye düşünüyorum sürekli. Kimyasal vs geçirdiniz mi? Eğer geçirmediyseniz burda, internette okuduklarınızdan etkileniyorsunuz büyük ihtimal. Bol bol dua okuyun, en doğrusunu Rabbim bilir. Kısmetinde varsa kucağınıza alacaksınız 💕