Arkadaşlar bugün aile hekimim çağırdı idrarda protein çıkışı varmış tansiyonum da 12.5 ve 9.5 çıktı gebelik zehirlenmesi olabilir dedi ayaklarımda inanılmaz şişlik var kadın doğum doktoruna git ileri tetkikler yapılsın gerekiyorsa tedaviye başlansın dedi. Ptesiye randevu alabildim doktorum izinliymiş. Aşırı derecede korktum bunu yaşayan var mı neler yaptınız olduysa 🥺