Aquawoman Kızlar merhaba 20 haftalık hamileyim nabzım bugün tüm gün 100 ün altına benim gibi nabzı yükselen var mı varsa çözüm olarak bir şey yaptınızmı
Cansuzeynep1706 Aquawoman Ay benimde öyleydi canim yaa doktor kahve çay kesinlikle yasak dedi ve de can sıkıntısından kesinlikle uzak dur ve de bol su içip dinlen ben öyle yapiyorum 🥰
Kbraylmz1 Aquawoman 140ları görüyordum sırt üstü yatıp dinlenince azalıyordu. Asla tek duş alamıyodum banyo yaparken baygınlık geliyordu tansiyonum hep 7/4 olarak gezdim
Cansuzeynep1706 Aquawoman ewt arada oluyor bide ben fazla ayakta duramiyorum nedense havasiz ortamda da duramiyorum hemen tansiyonum düşüyor çarpinto basliyor hava alinca geciyor