Merhaba anneler göbeğimde kırmızı lekeler vardı ve doktora gittim alerji ola bileceğini söyledi, ama benim hiç bi şeye karşı alerjim yoktur yani farklı bişeyde yemedim. neyse internete araştırdım ve hamilelikte olan bişeymiş nedenide bilinmiyormuş PUPPP hastalığı diye geçiyordu yanlış hatırlamıyorsam. Şimdi size sorum şu ki başına gelen varmı böyle bişey?