QUEEN088 Ben progrestron 200mg gunde 2 defe koyuyorum.Fitilin yarisi zaten disariya akiyor Ama Bende islaklik cok oluyor?Bu normalmi yani?korkuyorum bebegin suyu felan olur diye 🥺
Sarahh QUEEN088 fitil genelikle yatmadan önce konulması öneriliyor çünki uyuduğunuzda hiç kalkmadığnız için akmada olmuyor
Limonzeytin QUEEN088 ilacın kapsülü dışarı çıkıyor endşe etme içi eriyo rahim emiyo geri kalan kapsül eriyip dışa akıyo çok sinir olurdum bu duruma kullanırken normal yani
sgok QUEEN088 ya evet evet ben de vajinal aldım bi süre sonra oral almaya basladım ama normal ya naparsan yap cıkıyo o yüzden günlük ped tak direkt ic camasıra gelince asiri islanmıs gibi algılıyosun ama ped takınca anlarsın ilac oldugunu zaten beyaz beyaz
smyyglgn5425 QUEEN088 canım gece yatmadan koyman lazım. Doktorlarda oyle onerir aslinda. Ayaga kalkmadigimiz icin akma şansı olmaz daha.
Der_0 QUEEN088 bende sabah akşam alttan fitil kullanıyorum fitili koyduktan sonra bir saat felan kalkmamaya çalışın o ıslaklık akıntı olarak fitili atıyor boşa gitmiş oluyor ağızdan almakta baş dönmesine sebep oluyor zaten
Sarahh QUEEN088 aktığı içindir ben hiç yaşamadım öyle bişeyi çünki tam uyuyacağım zaman kullanıyodum bide sabah tuvalete gittiğimde burası akıyodu tam alması için çömelip ikınıyordum hepsi akıp gidiyordu
smyyglgn5425 QUEEN088 yok yok korkma. Fitilten somra akinti gelmesi normal. Zaten Allah korusun bebegine bisiy olsa agridan duramazsin.
superstar_00 QUEEN088 Vajinal yoldan alınan fitilin yan etkisi akıntı yapmak, vucut ihtiyaci olani aliyor gerisi dışarı çıkıyor yaşadığınız bu durum gayrt normal.
Vicibici QUEEN088 korkma canım bende de aynı şey oluyor su gibi akıyor gidiyor. Fitilin etkisi geçince akıntı da bitmiş oluyor
Yabumi Bende kullandım sabah akşam şeklinde akşamları erken giriyordum yatakta takılıyordum biraz sabah fitilinide gece 4-5 uyandığım için o zaman yapıyordum daha az ıslaklık oluyordu
Poyfudukk Fitili yerleştirdikten sonra kalçanızın altına yastık koyun bacaklar yukarıda kalsın o şekilde çıkmıyor
Sarahh QUEEN088 yinede çlklyorsa derine koyamadığınız için ola bilir 1 parmak kadar içeri sokmanız gerek
Sehrbnon12 QUEEN088 canım akıcak tabi gerekeni zaten alıyor gerisi dısarı akıyor ve farkındaysan bi 20 dk sonra dısarı cıkıyor hemen degil yani bende kullandım günde 3 defa biliyorum