Busbusu Prilam Dr gece yatmadan bitane içiyorum ama yine gün içinde midem bulaniyo smdi iki tane ictm bı zararı olur mu 7+1deyim çok kötüyüm erken başladı bulantım 4 bucuk haftada erken bitermi sizce ?
Egemen22 Busbusu 4haftalikken basladi 26 haftalarda biti gibi caresi yok dayanmaya calis,analik kolay degil. Ilac icme biseye yaramiyor cunku
Vera09 Busbusu gece yatmadan 2tane icebilirsiniz rahatlikla. Sabah ac karnina da bitane icin cok kotu oluyosaniz. Ben o zamanlarda gunde dort tane iciyordum. Simdi 1e dusurdum 5te basladi 20.haftada hala gecmedi. 16larda azaldi denebilir
Mtzkuzum Busbusu o haftalardan önce başladı benimde 2tane içiyordum şimd bir tane içiyorum ama 32haftalıgım içmezsem çok kötü oluyorum hala
Fnd92 Doktora danışın mutlaka ama ben gece ıkı sabah ıkı alıyorum genede istifra edıyorum en azından artık yemek yıyorum 5bucuk haftada başladı 19dayım hala devam insallah çabuk biter🥺 cok zor bılıyorum