Merhaba herkese öncelikle sağlıklı sığatli hayırlı bir evlat doğurmakta inşallah doğumumuzda kolay olur . 16 haftalık hamileyim doktorumuz %80 erkek dedi ama kordonda olabilir dedi bebiş karnımda uyuyordu o sıradada , bugün birdaha doktora gittim (başka sebepten) dedim birdana bakar mısınız cinsiyetine emin olmak için ama bakmadı . Sanırım bir ay sonra bir daha bakar . Sizin sonuçlar kesin mi çıktı erkek diyip sonra kız dediği oldu mu veya kız diyip erkek olduğu değişiklik oldu mu . Bir şeyler aşıcam alamıyorum