Rabia-66 Benim de oğlum başlayacak bu sene okul açılacak 1 ay sonra da benim doğumum var ben de bunu dert ediyorum şimdiden nasıl olacak diye ama Allahtan bizim baya yakın kreş eğer tercih seçeneğiniz varsa öğlenci olursa daha rahat olur sizin için de