sumelegi bana bu aralar o bile fayda etmiyor çok fena reflü çekiyorum onun haricinde uykusuzluk rahat uyuyamama ara ara istifra problemi var herhalde mideme baskı yapıyor bide bazen hareket ederken aşşağı tarafıma çok baskı yapıyor çıkıcak sanıyorum ödem oluşmadı henüz olur mu bilemiyorum da ama bu haftalarda çatlamaya başladım bunada azıcık üzülmedim değil 😢😂😂 baya dert yanmışım bende 😂😂