dogumum 28 temmuz gozukuyor we 21 temmuzda kız kardesım dugunu war demem o ki gorebılecekmıyım dugunu diyr cok uzuluyom biz cok farklı buyuduk annemi kaybettık kucukken . bırbırımıze hersey olduk onun dugun gunude benımde dogum tarihi supriz oldu . babamın evi dugun salonuna yakın kaynanamla bebegi oraya bırakırım gelır yoklarım diye dusunuyorum ben, dogmazsa gıdıp otururum erkek olacak ınsallah bebegımız gecmi gelıyo erkekler