Bende aynıyım 34+2 yım.. mide kaynamam 1 haftadır yok çünkü karnım aşağı düştü kurtuldum ondan.. artık doğurmak istiyorum cidden hamilelik bu kadar zormuymus dedim. Mide kaynaması için de kaynarken soda ve rennie emdim öyle rahatladım hep.. çok su içmek, yatmadan önce biseyler yemek de mahvediyor mideyi..