Ayyyyy ne güzel ya. Elinize toplu şekilde para geçecek. Bu devirde bu o kadar önemli ki. Ben çalışmıyorum mesela. Hamileyim. Eşim bir başına çok zorlanıyor. 12 bin küsür rakamı gördüm. Çalışan bir kadın olsaydım ve o para hesabıma yatsaydı nasıl iyi gelirdi. Rabbim sağlık versin ne diyim🤷♀️