Birminikcivciv benimde ilaç fobim var resmen içmek istemiyorum yani zaten çok gereksiz geliyo bana d vitamini ve kan ilacı vermişti doktorum kullanmadım ama çok şükür bi sıkıntı çıkmadı aksine minişim 1 hafta önden gidiyo eğer beslenmenize dikkat edebilcekseniz yeşil yapraklı sebzelere bakliyatlara çiğ kuruyemişlere ağırlık verecekseniz kullanmasanız da olur bence tabiki bu benim fikrim sağlıkla alın kucağınıza inşallah