Emirin_Annesi02 Merve6334 38+5 le bugün 3 kez sancım oldu. Karnım hala kasılmış vaziyette. O kadar sert ki rahatsız ediyor artık. Arada kalçama giren bi sancı var ve ben doğum sancısı nedir anlayamadım. Açılmaya işaretse de bu gidişle evde doğurcam sanırım
glsmsny Merve6334 bız de bugün 38 olduk. Sancım yok henüz. Sadece rahme baskı yapıyor. O yüzden sureklı lavaboya çıkıyorum. Topuklarımın ağrısından uyuyamıyorum sadece başka sıkıntımız yok heyecanla gelmesını beklıyoruz bakalım 😇
Bsra19ogz Emirin_Annesi02 karın sertliği benide çok rahatsız ediyor birde çatı agrım çok fazla oluyor sizlerdede varmı
Emirin_Annesi02 Merve6334 belime vurmuyor valla sadece sağ kalçama vuruyor öyle bi 5,6 saniye sürüyor ağrısı
Emirin_Annesi02 Bsra19ogz evet oluyor ama ağrı sürekli yok. Bugün 3 kez oldu. Afedersin tuvalet ihtiyacım olunca da çok fena sancım oluyor. Dedim herhalde bebeğin başı o kadar aşağıda ki barsaklardaki en ufak hareket, doluluk bile sıkıntıya sebep oluyor.
Merve6334 Aynı şeyler bende de Var sertlik sancı kasılma ama tık yok hep yalancı Hayrıksıyka sağlıkla gelsinler bi de bende kaşıntı var her yerim yara oldu 4 kişiden birinde görünüyormuş karaciğerlerim nırmal Ama öldürdü kaşınmak beni 🥺🥹
Naazli Merve6334 amin inşallah. Ederim tabiki canım sağlıkla gelsin bebiş. Su gibi doğumlar diliyorum 🤲🏻🤲🏻😍😍