Serapa bende sezaryan oldum her terledıgınde sac kurutma makınesıyle dıkıslerını kurut tabı en soguk ayarda yap cok cok ıyı gelıuor sac kurutma makınesıyle cabul dıkıslerım toparlandı ve temız kalması ıcın temız tülbentle kapat batıkon bant hıcbırını kullanmadım doktorum bana onermedı gerek yok demıstı