Merhaba kızlar bugün doktora gittim ve bana bacak boyunun göğüs kafesinin haftasına göre iki hafta geri dedi yani gelişim geriliği den bahsetti perinatoloji ye gönderdi oda yarına sıra verdi bende bekleyemedim özele de gittim orda herşey normal dedi 2-3 gün oynama oluyor zaten başından beri geç döllenmeden dolayı ben bir sorun göremedim dedi doktor. Son olarak yarınki doktoru beklicem böyle bir şey başına gelen var mı varsa neler oldu anlatabilir misiniz?..