32 haftalık hamileyim kızlar. Bugün kontrolümde amniyo sıvısında azalma ve bebepim göbek gelişiminde gerilik olduğunu öğrendim. Doktorum günde 3lt su içmemi havuç suyu tüketmemi ve haftada 2 kez protein ağırlıklı beslenmem gerektiğini söyledi. Normalde çok su tüketen biriyim neden böyle oldu bilemiyorum ve çok korkuyorum. Başına böyle bir olay gelen oldu mu? Birde kan sulandırıcı iğne verdi bugün başladım.