Kızlar herkese iyi akşamlar 20 haftalık hamileyim ya bu bikaç gündür bebiş sanki karnımda baskı oluşturuyor sertleştiriyor dışardan elimle dokunduğumda bile belli oluyor böyle nasıl tarif edilir bilmiyorum ama sanki baskı yapıyor karnıma bu normal bişe mi endişelenmeli miyim ilk gebeliğimde bu durum olmamıştı sanki hatırlamıyorum ama biraz canımda yanıyor yani rahatsız ediyor o his açıkçası