Kızlar değişik şeyler hissediyorum sancı giriyo ara ara kasıklarıma bebek alta çok baskı yapıyo ve çok fazla kasılıyo kasıldığı pozisyonda 2 dk rahat duruyo ilk gebeliğim doğum sancısını bilmiyorum haliyle bunlar doğum sancısı olmasada belirtimi sizce ? Sizdeki belirtiler nelerdi bahsedermisiniz