Nil2736 Göbeğime dokunuorm ama his yok. Uyuşuk gibi. 27 haftalık ikiz bebeklerimi bekliyorum. Sizdede böyle olan var mı Artı göbeğim kocaman tabi
cihandurumerve Nil2736 36 haftalığım yan kısımları hissediyorum ama göbek deliği çevresini hissetmiyorum dokunuyorum ama his yok. Derinin gerilmesine bağlıyorum bilemedim
Nil2736 Elis_Elya26 yok bebek hareketlerinde sıkıntı yok. Çılgınlar gibi dans ediyolar içımde. karnım hissiz sadece. Tenime dokundığumda baskasının tenine dokunmş gibi hissediyorum. Elim hissediyor göbeğim hissetmiyor
Nil2736 cihandurumerve hmm ikiz diye etiket koydum ya ondan. Anladım. Gerginlkten oluyor.sizin tek bebekte oluyorsa benim iki bebek normal ozaman
Kubraveikizler Ben de 35+1 ikiz hamileyim. Göbek etrafımda hissizlik var. Bence gerilmeye bağlı bir durum