bhdrrabia Kızlar hastane çantasında kaşık biberon alıp koymayı düşünüyorum sizce kullanışlı mı memeyi reddetmesin diye böyle düşündüm ne diyorsunuz
Deletedmom434 bhdrrabia ben enjektör ve çay kaşığı aldım biberonumda var ama kullanmayı düşünmüyorum meme reddi oluşmaması için çay kaşığı ve enjektör daha iyi gibime geldi
bikucukbalik Bu konu hakkında bende post açmıştım ama kimse yazmamıştı. Merak içindeyim kullanan var mı alan var mı aldıysalar nerden aldılar nerde satılıyor?
Ayb bikucukbalik yok e bebekte denk gelmedim hiç ankarada bebekhouse var orada gördüm bir de medelanın kızılayda yeri var oradan alabilirsiniz adresi internette var
Ayb Şöyle bir durum var ama kullananlar sütü hep döküp ziyan ettiklerinden bahsediyor sanırım kullanımı zor onun yerine yine medelanın calm biberonundan mı alsam diye aradayım anne göğsündeki gibi çekmesi gerekiyor çekmeden gelmiyor süt onda da
Fulyag Ayb bende medela biberon var süt pompası setinde vardı iyi olduğu söyleniyor meme reddi olmuyormuş ama henüz doğum yapmadım o yüzden yorum yapamıyorum kullanan tanıdığım çok memnun kaldığını söyledi
Ayb Aslihano adlı yenidoğan hemşiresi ve alana çok hakim biri var forumda cevapları gerçejten çok tatmin edici ve belli işi bildiği https://forum.mutluanneleriz.com/d/122319-al-an-ve-sa-l-k-sorular-na-cevap-arayan-gebeler/130 böyle bir post da açmıştı şimdi ona sordum kaşık biberonu cevap verince buraya da yazarım