esrashnn Bilgisi olan anneler, hamilelik sürecinde yapılmadığını biliyorum da saçlarım berbat durumda artık doğumdan sonra bakım amaçlı kestirip boyatmak istiyorum da emzirirken zararı olur mu?
esrashnn Deletedmom623737 teşekkür ederim kimyasal olduğu için emzirirken de sorun olur mu diye merak ettim
Senna20 Bazı doktor yazılarından okuduğum kadarıyla emzirme döneminde de saç boyatmanin zararlı olduğu gorusundeler.bende boyamayi düşünüyordum ama okuduktan sonra göze alamadım.internetten bı araştırın isterseniz
esrashnn Senna20 baktım da boyada ki kimyasal süte geçmediği için zararı yoktur yazıyo ama tecrübeli annelere de sormak istedim 😊