OOrkidee benim durumum çok başkaydı zaten sadece kadın doğum üzerine olduğu için direk acilinden girmiştim. Bi süre yattım hastanede vizitte her gün farklı doktor vardı. Acilinde de aynı şekilde. Ama tüm doktorlar ve tüm ebe hemşire hepsi a dan z ye mükemmel bir hastaneydi. Tek bir doktora muayane olamadım yani hepsi farklıydı ama hepsinin emeğine sağlık.