annesinin_beybisi kızlar illa lansinoh almaya gerek var mı bu kremi kullanan var mi arkadaşım kullanmis ise yaramış ben yine buraya da bir sormak istedim🙂
Berenibeklerken annesinin_beybisi herkesde farklı oluyo ki. Kimine iyi geliyo kimine iyi gelmiyo. O çok pahalı diye incia aldım ben şimdi. Bakıcam işe yaramazsa başka markaları denicem. Deneme yanılmayla bulucaz hangisinin iyi geleceğini.
annesinin_beybisi Berenibeklerken ben de pahalı diye lansinoh almak istemedim hamileyken simdiden yara oluşmaya başladı. kantaron yaği denedim fayda etmedi bu krem biraz uygun bir de bunu deneyim dedim
Berenibeklerken annesinin_beybisi doğurmadan önce Hindistan cevizi yağı da deneyebilirsinstersen hem ucuz belki iyi gelir