Kızlar selam İstanbul Bayrampaşa kolon hastanesine gidip memnun kalan arkadaşlar var mı ?
Gıtmedım ama sahıbı ile çalıştım Allah bın türlü belasını versın
Tugce3441 neden ki 😀😀😀