Stugce Merhabalar 🙄 8+1 im çok fazla akıntım var sizce normal mı doktora gitsem mi ilk gebeliğim endişe ediyorum
Ayseport Stugce ilk zamanlar benimde çok oluodu sık sık çamaşırımı değiştirmek zorunda kalıodm hala da tam olarak geçmedi
Minnakelifim03 Stugce normal ama sen yinede bi doktora bakın mantarlı enfeksiyon olabilir bu durum eşini de etkiler ilişkide yanma falan olur
Bego2535 Bendede aynı sorun var canim doktoruma söyledim denize girme köpükle yıkama dedi normal ama endise etme