Kızlar 7 haftalığım bugün kalp atışını gördük çok şükür o heyecanla doktora söylemeyi unutmuşum bacaklarım üç gündür çok yol yürümüşüm gibi sızlıyor özellikle geceleri normalde de ayak ağrısı çok olan biriydim ama çok yol yürüyünce olurdu ama hamilelikte bu kadar erken olması normal mi magnezyum eksikliğinden mi oluyor acaba soda içmeye özen gösteriyorum internette ilk aylarda bacak ağrısı pek görülmez diyor bilemedim🤷♀️