Kizlar ben 39+1 haftalık hamileyim . özel hastaneye gidiyorum muayeneye . Bugün çatı muayenesi yapıldı. Kemiğimin dar olduğunu söyledi doktor normal doğum yapamazsın boşuna sancı çekersin dedi. Bende inanmadım açıkçası çünkü hal ve hareketleri biraz şüphe uyandırdı bende. Bu yüzden devlet Hastanesi’ne gittim ikinci kez çatı muayenesi oldum. Devlet Hastanesi’ndeki ebe catimin iyi olduğunu normal doğum yapabileceğimi herşeyin normal olduğunu söyledi. Sizce ben napmaliyim başına böyle birşey gelen var mı lütfen fikir verin . sizce doğumu nerde yapmalıyım.