cigdem4154 Deneyimli anneler 60 kilo ile hamile kaldım 163 boyum şuan 72 kiloyum doğuma 1 ayım var hatta 1 aydan da az bi süre yani en fazla sanırım 75 olurum depend alacağım hangi bedeni almam gerekiyo ?
Buketyusra cigdem4154 hasta bezi istemiyorlar doğumda normal ped kullandırıyorlar yani ikinci doğumumda öyle olmuştu bence nerde doğum yapacaksanız oraya sorun ona göre alın kalıyor sonra
mirage333 cigdem4154 benim boyum 165 şuan 74 kiloyum. Dogumum temmuz ayında. Ben genel yorumlardan dolayı L beden aldım.
RaYaRY Buketyusra dependi dikislere iyi gelmediği için kabul etmiyorlar diye bende duydum gece pedi mi koymak mantıklı normal ped mi sizce
Ysgl26 Ben 85 kiloda L beden aldım daha da benim de 1 ay var doğuma 90 ı bulurum gibi. bunu önerdiler. Sana M de olabilir
cigdem4154 mekutlu12 L baktım ama sanki bedenler çok büyük gibi 90 kilo ile 105 arası yazıyordu baya büyük olur diye almadım 75 den 70 e düşerim herhalde doğumda 😊
Kubrailkan Ben 78le doğuma girdim xl almistim L kalmadı diye. Sezeryan oldum. Narkozum geçene kadar hastane 2 kez bez değiştirdi sonra kendimiz depende geçtik. Xl bol geldi evet ama dikislerim acımadı 🙏🥰
Buketyusra cigdem4154 bence doktora sorun işiniz garanti olsun doğuma doktor girmeyecekse ebeyede sorabilirsiniz
mekutlu12 cigdem4154 M rahatlıkla olur bence bende de hiç bir sıkma vs yapmadı yok gibiydi hatta hissi
Buketyusra RaYaRY canım kanamana bağlı az olursa normal kullanıyorsun yoğun olursa gece ikisinide almıştım ben