ilkbebek_a_n Merhaba, cumartesi gunu doktor kontrolum var. 17 haftalik olacagim, ne test ister bilgisi olan var mi? 3 hafta once ense kalinligina ve dna testine bakildi😇 Bu yuzden 2-3lu teste gerek kalmadi🤰🏽
ilkbebek_a_n gkbyza zaten suanda demir, omega ve multivitamin kullaniyorum. Onu da gecen gittigim de verdi☺️
ikkrk91 Benim 17.haftamda muayene gittigimde doktorum 3 4 hafta sonra kan ve idrar tahlili ve tetenoz asisi yaptirmami soylemisti.
ilkbebek_a_n ikkrk91 aile hekimi tetanoz icin aradi 20. Haftanda yaptir dedi. Doktorum istersen yapariz dedi ama cok korkuyorum. Inanilmaz kol agrisi yapiyor😔
ikkrk91 ilkbebek_a_n oyle cok abartılı degil canim korkma ağırsını. Zaten 1 gun sonra geçiyor. Ama sana tavsiyem hangi tarafa yatiyosan o koluna yaptirma ozaman iste baya aciyor agri yapar. Birde bende halsizlik yapmisti boyle uykulu gibi olmustum 2 gun. Ben şimdi haftaya 2.dozumu alicam