gozde16_ Keseyi gördük bebek gözükmedi Doktor 8-9 gün sonda yeniden çağırdı Böyle olup bebeği kaçıncı haftada gördünüz
Milkkk gozde16_ canım zaten 5. Haftada 6. Haftada kese görünür . Kese görünmeseydi sıkıntıydı. Çok şükür kesen görünmüş endişe etme maşallah keseyi gördüysen diğer kontrole gittiğinde kalp atışını duyarsın
Edaozencan gozde16_ kesenizin mm ne kadardı benimde 5+3 benimde henüz beniş görünmedi ama daha erken 🥰
Nnanaa gozde16_ en son 6+1 de gitmiştim kese ve yolk kesesi vardı bugün 8+0 da gittim hem bebeği gördük hem kalp atışıbı duyduk 💕
Edaozencan gozde16_ benimde 5.89 mm di ama bana geç döllenme dedi sat a göre 5+3 doktora göre değil 😅
gozde16_ Edaozencan geç döllenme olunca normal tabi ☺️ Bu süreç çok stresliymiş Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🥰
beniminikuzum08 7+3 de bebek görünmedi bende yarın tekrar gidicem 8+2 olacak inşallah görebilirim çok zor bir hagtaydı benim için
Edau9 beniminikuzum08 Ah biz anneler daha rahime düştüğü andan itibaren ne stresler yaşıyoruz ya🤍Sakın ol ve güzel düşün Belki geç döllenme olmuştur ondan gorememişsinizdir inşallah yarın görürsünüz güzel haberlerini bekliyorum ♥️♥️♥️♥️🐥
Edau9 gozde16_ Canım benim çok normal benimde yoktu o haftada bende 6+6 haftalıkken gördüm ve minik kalbini duydum🥰Bende çok panik yapmıştım ama sakın korkma strese girme akışına bırak 🤍
beniminikuzum08 Edau9 gittim maalesef görünmedi hayırlısı olsun Allah sağlıklı evlat versin hepimize inşallah 🤲🏻