Bugün doktora gittim ama randevu saatım bıraz gecikti 10 dakıka kadar doktor kapısında beklerken doktor başka odada hasta bakıyormuş sonra söyledıler gittim apar topar rıca ettım öylesine baktı 28 haftalığım bebeğim suyu bitmiş kordon dolanmış bebeğe riskli senı zehirler dedı ne ilaç verdi ne hastaneye yatış basından saldı sanki 3 -4 gündür karnım çok sert ve agrım vardı bu haftalarda böyle durum yaşayan varmı çok korkuyorum 😞