ada58 Zisanince ben de 27. haftadayım gece 2 tane içiyorum. geçen gün içmeyi unuttum mide bulantısından öldüm resmen
Edabykl Zisanince 5+2 de basladim suan 23+4 üz gunde iki tane icerdim hatta bazen 3 simdi gunde 1 taneye düşürdüm çok şükür azaldi bulanmalar sadece sabah oluyo bitane iciyorum
AslanBebeginAnnesi canim bana doktorum her gece yatmadan iki tane ic dedi ama ben bi tane iciyorum yeterli geliyor
Vera09 Zisanince evet en etkilisi gece icmek kotuyseniz iki tane geceden bi tane sabah ac icebilirsiniz
ada58 Zisanince yok 4.5 aydan sonra sıkıntım olmadı öncesinde içsem de bulanıyodu ama kusmadım hiç şimdiye kadar
SinemUnalOzturk Haftaya kadar gece yatmadan iki tane birden içtim anca öyle faydasını gördüm. Her şeklini denedim en iyi öyle geldi bana
MDeniz42 Zisanince gece yatmadan iç çünkü uyku yapıyor.gündüz içersen halsizlik ve uykudan başını kaldıramazsın