babysare Kızlar 36 haftalık oldum daha yeni başladı bundan önce ödemim yoktu şükür. Ayakta uzun kalınca ayağım biraz şişiyo uzatıp dinlenince geçiyo. Neden ayakta kalınca şişer ki,oturunca bişey yok internette baktım göremedim. Başka bi yerimde ödem yok
mirage333 babysare 24 ten beri benim ayak bileklerim sisiyordum. Dünden beride ayaklarımın tamamı şisiyor. İşe giderken ayakkabılarda olmuyor 2 gündür cok zorlaniyorum (32 hafta).
denizinannesi6163 Vücudumuz ağırlaştı artık bütün yük ayaklara biniyor artık bendede ödem oluştu ayaklarda aynıyız 🥲
babysare denizinannesi6163 kalınca ayakta şiştiği için terlik giyiyorum sadece, allahtan yaz ayına denk geldi son ayımız valla ayakkabılar olmazmış😀