Nuryldrm13 Kızlar devlet hastanesinde doğum ücreti nasıl biliyor musunuz ? Devlette doğum yapan memnun kalan var mı ?
hunilimom Nuryldrm13 ilkini devlette yaptım bunu da devlette yapicam inşallah bende memnun kalmıştım kişiden kişiye değişir ne istediğinize bağlı bence ben çok aşağıda tutmuştum beklentilerimi ama gayet iyiydi hiç bir şekilde ücret ödemedim
Gulcanyavuz Devlet hastahanelerinde sigortalı iseniz doğum ücreti odemiyorsunuz ki. Forumlar da görüyorum burada sadece :) Ve nasip olur ise ilk doğum ve devlette yapacağım.
eslemsi Nuryldrm13 devlette ucretmi oluyormusta. Ben ilkini devlette yaptim yine hamileyim yine devlette yapicam. Milyarlar vermeye hic gerek yok