Merhaba kızlar, doguma 25 gun kaldi. Son 1 haftadir, buyuk tuvaletim bazen hafif agrili, bazen de ishale yakin oluyor. Ama ishal olmadim henuz. Sadece (k.bakmayin) bazen kotu kokuyor ishalmisim gibi. Ama bir bagirsak/mide sorunum vs yok. İdrar yolu enfeksiyonum da yok. Enerjim filan da yerinde. Hamileligin son ayinda benzer durum yasayan oldu mu? (Hamileligimde hic kabizlik yasamadim, sindirimim hep duzenliydi)