Merhaba kızlar 36 +1 haftalığım 1 saat önce çatı muanem oldu, muanem’den sonraki 10 dk içinde biraz kan geldi ve ağrım çok fazla oldu hem kasıklarım, belim ve alt tarafım tekrar dönüp doktora sordum muaneden dolayı acıdığı için normal dedi. Ama ben bir çok kez çatı muanesi oldum ve hiç bir zaman ne ağrım ne kanamam oldu. Böyle bir durum yaşayanlarınız var mı ? Hala devam ediyor ağrım özellikle belim 🥺