CAnsucrn12 bende 23+4,günlüğüz 2 haftadır magnezyum içiyorum fanta gibi olandan onu içmeden önce hiç kramp girmiyordu 3 gündür adım dahi atamıyorum sağlık ocağına gttim doktor magnezyum kalsiyum fazla gelmiş olabilir kadın doğuma kontrole gidene kullanma dedi tahlil yaptr öyle devam edelim dedi 2 gündür de içmiyorum normale döner gibi oldum bıçak saplanır gibiydi çok şükür geçti