Türk kahvesi günde 1 bardak içiyorum ama kafeinsiz varmış içen var mı ?
Nazli358 bende içiyorum günde bir fincan fazlası olmasın ama 😊
Nazli358 ben içiyorum tadı güzel aynı neredeyse
Nazli358 Markette görünce denemek istedim bana aynı gibi geldi ama kardeşim beğenmedi